lördag 5 augusti 2017

Utvärdering semersterplan 1-6

Okej, lets face it. Det är sjukt svårt att hålla sig ifrån det ”goda” eller ”vanliga” livet under semestern. Kan säga att semesterplanen dag 1-6 inte gick enligt plan.

Äta: Grönsaker, baljväxter, fisk, skaldjur, ägg, ost, smör, kokosmjölk. (bär)
Utvärdering: -Absolut.

Begränsa: Alkohol, mjölkprodukter
Utvärdering: Har varit duktig och trots att mitt sällskap krökat på en del så har jag hållit mig i ett lugnare tempo och slutat dricka tidigt under kvällen – så skönt att vara i form för morgontur dagen därpå! Har dock varit slarvig att och ätit frukostyoghurt + kaffe med mjölk i!


Undvika: Gluten, Socker, kött 
Utvärdering: Gluten, absolut. Socker, nja har ätit efträtt + godis. Kött: Har när det funnits alternativ ätit fisk istället för kött. Men på slottsbuffén har jag ätit kött.

Summering: Det är svårt att vara på resande fot och hålla sig till plan. Det är också extra svårt att under semester + hotellvistelse hålla sig ifrån frestelser. Jag kommer nu under återstående semestertid inte vara lika hård med ramarna men vill fokusera på att inte äta så MYCKET. Fortfarande samma riktlinjer:

Äta: Grönsaker, baljväxter, fisk, skaldjur, ägg, ost, smör, kokosmjölk. (bär)
Begränsa: Alkohol, mjölkprodukter
Undvika: Gluten, Socker, kött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar