onsdag 8 februari 2017

Februariplan dag 10

Tack för att jag har vänner jag kan skratta med
Tack för att jag har en hög dos empat
Tack för att jag tar mig tid att reflektera över vad som är viktigt

INTAG:
1 äpple
Kronärtskocksoppa
Morot, palsternacka, köttfärs, olivolja
1 äpple
Lammfärsbiff, rotsaker, feta, olja
1 st cvitaminbrus

Alltså februariplanen går inte riktigt som tänkt!
1. morgonäpplet - var igen ganska osugen på min sopp-frukost och jag tänkte inte riktigt efter innan jag redan börjat äta äpplet.. lösning= måste ta med godare frukost..

2. eftermoddagsäpplet, anledningen till varför jag tog det var en blandning av att jag var uttråkad/rastlös samt att jag redan hade ätit äpple..

3. c-vitaminbrus - väldigt onödigt då jag efteråt såt att den innehöll citronsyra,, vi hittade massor av cvitamin när vi städade..

MÅENDE:
Mage: Gasig
Ansikte: JÄTTEBRA
HUD: JÄTTEBRA
HÅRBOTTEN: BRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar