söndag 19 februari 2017

Februariplan dag 21 Söndag

Söndag, härliga frosta av frysen söndag! Så gött att det nu är gjort.. det är ändå ett projekt att lyckas äta upp allt i den lagom till helgen. Känns fräscht och nice att fylla upp den med bra råvaror igen!

Idag har jag:
-promenerat
- läst
- rensat lille garderoben (snart klar)
-frostat av frysen
-gjort spenatpaj
- sovit ganska länge!
- kollat nyhetsmorgon

Vill nästa vecka
-promenera mera,
- Fortsätta äta bra

INTAG:
2 glutenfria knäcke, 1 rostbröd, 1 morotsbröd, 1 ägg, sallag, getost, smör
sötpotatis, liten bit biff, spenatpaj, sallad, olivolja, salt
5 organiska saltlakridsbitar

MÅENDE:
Pigg och glad.
lite ansträngd hårbotten men jag tror det är för att jag duschat lite väl tätt..

Tack för att det känns helt ok att gå till jobbet imorgon
Tack för att det är så nice i min samborelation
Tack för att jag kommit en bit i sahlgrenskasvängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar