måndag 6 februari 2017

Februariplan dag 8 måndag

Okej, Huden är nu efter idag mycket bättre! Körde 2 smörj-sessions på jobbet. (Kortisonsalva på halsen och Q-for skin runt ögonen..) Matplanen, att vara helt back to basic idag gick inte helt som jag tänkt. Det blev glutenfritt bröd till frukost och ett päron till eftermiddagen. Men i övrigt helt bra! Varför valde jag då glutenfritt bröd till frulle? 1. jag var inte jätte hungrig och därmed kändes macka med smör godare än soppa.. 2. Det kändes "värt" att äta brödet innan det blev gammalt. (sjukt konstiga orsaker men jag tror det var det som späkade.

INTAG:
2 glutenfria mackor med smör på
rotsaker, köttfärs, kokosolja, liten bit getost
vitkål, fläskfilé, kokosolja

Mående:
Ansikte: Ju längre dagn går desto bätre kring ögonen
Hud: Kortisonen har gjort halsen mycket finare
Mage: inget
Energi: Bra
Hårbotten: Bra

Tack för att jag är så händig
Tack för att jag och min Bob har det så bra ihop
Tack för att jag kanske kanske har funnit lösningen på mina hudåkommor (maten?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar