torsdag 15 december 2016

Paus 11

Jag vet inte vad jag skall tycka om den här dagen. Har valt att äta knäcke till "middag" och det blev ju många glutenfria knäcke.. men ingen hets. Och jag känner mig helt "normal-nöjd" och inte övermätt. Det enda jag egentligen undrar är om jag tål detta. Den som lever får se. Dock skall jag fortsätta fokusera på REN mat. Färdigköpt knäcke känns inte lika rent som ugnsgrönsaker. Vidare har det smugit sig in frukt i min kost. Vilket jag egentligen ställer mig negativt till. Men idag hade jag ingen frukost med mig och jag var, SÅ himla hungrig på morgonen.. OBS åt två praliner också vilket INTE ingår!

INTAG:
1 äpple, 1 päron
Köttfärs, broccoli, olja, fetaost
2 chokladask-praliner
1 päron
7 knäcke (små/tunna) getost och SMÖR.

MÅENDE:
Mage: dålig
Ansikte: Jättebra
Energi: Låg/ lite dimmig på morgonen... kändes bättre när jag åt frukten..
Hud: OK
Hårbotten: torr men kliar ej.
Övrigt: TÖRSTIG hela tiden, lite förkylningskänningar..

Imorgon julfest med jobbet. Jag skall fokusera på glutenfritt, mjölkfritt samt att inte hälla i mig FÖR mycket alkohol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar