söndag 9 juli 2017

Utrensning dag 1

Vakande med huvudvärk, - Vad gott det hade varit med en kopp kaffe. Tog istället (efter torrborstning och lite stretch) ett glas varmt vatten med citron och surade en stund tills jag tog mig ut på 5 km promenad.

Löpningen - Är lite orolig över mina knän då jag får ont när jag springer, jag kan tänka mig att jag är överbelastad och ovan och skall därför prova att vänja kroppen med promenader först.

Väl hemma juicade jag en grön juice med päron, citron och mangold, en morotsjuice med citron och ingefära samt den röda rödbetsjuicen. Drack den gröna och sparade de övriga i kylen.

Under dagen har huvudvärken varit ständigt irriterande. Jag har dock tagit det lugnt, varit hemma och läst, städat och grejat hela dagen så har stått ut.

INTAG:
1 grön juice
1/2 röd juice
Guldmjölk (mandelmjölk med - gurkmeja, kanel, kardemumma, svartpeppar, vanilj, kokosolja)
ca 10 cashewnötter
1 grapefrukt
1 sallad med ruccola, grönsallad, surkål och olivolja
Valnötter

Hade sjukt jobbig huvudvärk på kvällen, jag stod inte ut så jag tog en tablett. Inte så rent men det var verkligen behövligt.

Do not live to eat.
Eat to live

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar