fredag 30 september 2016

Avgiftning dag 6 (7)

Nu känns det inte längre som en uppoffring att inte dricka kaffe. På jobbet smuttar jag på detox-te eller rooibos och jag måste säga att jag inte känner något speciellt sug. Det sitter väl mest i huvudet.

I vilket fall som helst känns det bra och viktigt att vara helt fri från kaffet nu innan Juice-detoxen startar. 

Min plan var ju egentligen att minska matintaget de sista dagarna också men jag måste erkänna att det går sådär. Idag blev det dock endast en rödbetsjuice till frukost, sallad med svartkål, ost, kyckling och ägg till lunch. På eftermiddagen åt jag äpple och päron och nu till kvällen gjorde jag och min sambo risotto. I matväg en ganska ovanlig dag i mina tidigare LCHF-mått mätt men egentligen helt "normal" antar jag.

Imorgon vankas det 90-års kalas så vi får väl se hur det går med matintaget. 

Nu ser jag fram emot att handla inför juicefastan.

Rödbeta
Morot
Kål
Selleri
Ingefära
Citron


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar