tisdag 1 november 2016

Autoimmun paleo dag 26

Så var det november! Bra dag. Jag fortsätter min morgonrutin med citronvatten och yoga. Det känns bra. Åker numera buss till jobbet och försöker emellanåt gå av tidigare för att få mig en liten promenad.

På jobbet blir det mer och mer kaos när nu en kollega skall sluta. Det skall bli spännande och se hur allt löser sig. Trots detta var det hyfsat lugnt idag och jag kunde gå från jobbet i tid. Hann med en sväng på stan innan jag skulle på massage. Riktigt djupgående massage idag på Flexmassage (Josefin) Väldigt nöjd.

INTAG:
morotssoppa 1/2 burk
biff, palsternacka/blomkålsmos, spenat + olivolja
1 päron
morotssoppa 1/2 burk
lax, lite sötpotatis + spenat + olivolja

(avocadosarna var så hårda så det fick bli morotssoppa till frulle)

MÅR:
Ansikte: bra
Hårbotten: dålig
Kropp: de vanliga utslagen
Energi: Bra
Mage; ok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar