torsdag 17 november 2016

HIT-kost dag 8

Torsdag och efter jobbet träffade jag en vän. Vi valde att gå till VAPIANO för att jag skulle kunna äta min "specialkost". Det blev en sallad med oxfilé och rödbeta + olivolja, oliver och morot. Väldigt gott. och trevligt. Mindre trevlig historia efteråt. Gick på toaletten redan på restaurangen och anade oråd då det inte kändes bra. Som tur var hann jag hem innan det brakade loss totalt och jag bajsade helt enkelt vatten. Det var verkligen en totaltömmning då det var alldeles rött efter rödbetorna jag ätit på slutet.. Tänker att det måste varit dåligt kött eller något..? Det kan väl inte bara vara att jag ätit myket kål på sistone?

INTAG:
Morotssoppa
Kål, fläskkött, kokosolja, kokosmjölk, morot
Sallad, rödbeta, olja, oxfilé, morot

MÅENDE:
Hud: OK
Ansikte: ok
Hårbotten: nej
Mage: under dagen lite dålig, kväll: totaltömmning. (vatten)
Energi: låg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar