onsdag 23 november 2016

PAUS (Gluten och mjölkfri) 1

På kontoret halva dagen och sedan iväg ner till Malmö.
En caesarsallad med glutenfritt bröd på vägen och jag blev verkligen jättemätt. Är det kolhydraterna i det glutenfria bröder tro?

I Malmö var det möte på möte och till kvällen åt vi gemensamt ute. Alla "var bara tvungna" att ta oxfilé och bea och pommes. Jag bara åkte med. Det var gott.Vi åt också chark-bricka till förrätt. Två eller tre glas vin blev det också! Ripasso. SÅ längesedan jag drack vin nu! MUMS.

Sedan hem till hotellrummet och... DIARRE!! Kan det vara rött kött?? Jag vaknade 2 gånger till och satt länge och tömmde tömmde tömmde. I slutet var det rött och jag vet inte om jag kan skylla det på att köttet var rött eller om det var blod.

INTAG:
Broccolisoppa med kokosolja
Ceasarsallad med glutenfritt bröd
Charkbricka
Oxfilé bea pommes + 3 glas vin

MÅENDE:
Ansikte: Sådär, ögon skitjobbiga torra och irriterade
Hud: OK
Mage: DIARRE KAOS
Hårbotten: Dålig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar