tisdag 18 oktober 2016

Autoimmun paleo dag 12

Inte helt bra i ansiktet när jag vaknade men absolut framsteg. Vaknade dock i natt av att jag kliade mig i ögonen så det kan ju varit lite rektion på det också. Hårbotten väldigt dålig men jag fortsätter stålsätta mig och försöka att inte klia.

Har "problem" till helgen då jag och min sambo är bjudna på middag hos en kompis till mig. Jag ringde henne för att förvana och säga att hon inte skulle handla mat utan att vi antingen tar med oss eget eller alternativt att vi inte äter alls utan äter innan. Min kompis gav sig dock inte och tyckte jag skulle skicka exempel på saker vi kunde äta.. Nu vet jag inte hur vi skall göra. Jag vill inte vara till besvär samtidigt som jag inte vill utsätta mig för eventuella kryphål.

I vilket fall.

Dagens intag:
1 avocado + olivolja + salt
Grönkålssoppa med kokosolja
Gurka + the med kokosolja
Grönsaker i ugn + 1/2 kycklingfilé + lite grönkål
1 äpple

Hur mår?
Ansikte: Bättre men inte bra
Hud: Märkliga finnar eller utslag över armarna + benen + ryggen (konstigt!)
Hårbotten: Dålig
Energi: på topp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar