tisdag 11 oktober 2016

Upptrappning dag 5 (7)

Vaknade i natt av att jag rev och rev i hårbotten. Så situationen på morgonen var ju sådär måste jag säga. Ursäktar i förväg på att det låter osmakligt men hårbotten var liksom blöt för att den hade så mycket sår. Men vad gör man, sätter upp håret i en toffs och pallrar sig till arbetet. Det känns bra att jag är såpass trygg på jobbet nu att det inte känns så jobbigt att inte vara superfräsch på kontoret. Vid det här laget har mina medarbetare sett mig i betydligt värre stadium.

Jaja nog klagat. Det har varit en bra dag och ansiktet är riktigt fint, nu hade jag faktiskt kunnat sminka mig

Intag:
Citronvatten
Rödbetsjuice (morot, rödbeta, ingefära, citron, äpple)
Blomkålsoppa + kokosolja i
Rotgrönsaker + kyckling i gurkmeja och kokosmjölk + vitkål.

Hur mår jag då?
Ansikte - Bra!
Hårbotten: Så dåligt det kan bli?
Kropp: kliande bölder och sår som rivs upp
Energi: på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar