måndag 3 oktober 2016

Juicefasta dag 2

Vaknade en gång under natten och var panik-kissenödig. Sedan vaknade jag innan klockan ringde och var lika kissenödig igen.

Morgonrutin: Torrborstning och Yoga + ett glas varmt citronvatten.

Har under dagen försökt snitta en juice varannan timme, men har blivit tre timmar någon gång emellanåt. Var hungrig mitt på dagen men det dämpades med en juice. Efter lunch började jag svullna kring ögonen och jag blev liksom mer rödflammig än vanligt. Det är otroligt frustrerande att inte veta vad detta beror på. Eftersom jag emellanåt får extrema svullnader i ansiktet så vet jag ju inte om det här har något med juicefastan att göra eller inte. Vidare sägs det ju att symtom som är underliggande kan bli värre under själva detoxen för att efteråt bli bättre.

I vilket fall som helst är jag nu orolig över att vakna upp totalt svullen imorgon.

I övrigt mår jag bra utan huvudvärk och trötthet så det hade varit så kasst att behöva avsluta pga detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar