fredag 21 oktober 2016

Autoimmun paleo dag 14

Kände under dagen att ansiktet var värre än vanligt. Det stramade och började liksom svullna till..
Min kollega som är informerad om min kost upptäckte att det är E-ämmnen i vanligt bordssalt! Jag vet inte om det kan ha betydelse men jag har saltat min gränkålssoppa ganska mycket, och varje morgon har jag saltat min avocado.. Kan det verkligen påverka?

I slutet av dagen, var jag både stressad och irriterad. Kände att ögonen inte hade det bra..

Väl hemma tog jag en dusch och gick och la mig tidigt.

INTAG:
Avocado, olja + salt
Grönkålssoppa + salt + kokosolja
Päron
Kött, blomkålsmos, zuccini, salt

MÅR:
Hårbotten: Jättedålig
Ansikte: Början till svullnad, torr torr torr och känslig och irriterad
Kropp: de vanliga utslagen
Energi: OK
Stress: ja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar