torsdag 13 oktober 2016

Upptrappning dag 7 (7)

Så är vi i mål med upptrappningen! Det har gått jättebra, jag har ätit soppa eller druckit juice minst en gång om dagen och det har än så länge inte varit några problem att hålla sig till AIP (Autoimmun Paleo).

Härifrån kommer jag fortsätta räkna dagarna med AIP. Det blir alltså inte dag 1 med AIP utan dag 8 imorgon, detta för att jag har hållt mig inom AIP under hela upptrappningen. Jag mår som sagt väldigt bra än så länge. Bra mage och full av energi. Ansiktet tycker jag är bättre också. Om bara hårbotten och alla utslag på kroppen kunde ge med sig så hade jag varit så lycklig.

Dagens intag;
Citronvatten
1 avocado med salt och olivolja
Kycklingsoppa
Te med kokosolja
Broccoli, köttfärs, vitlök, kokosmjölk och örter

Hur jag mår?
Hårbotten; Aj, DÅLIGT
Hud; Kliar och fula bölder och utslag
Ansikte: OK
Energi: Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar