söndag 23 oktober 2016

Autoimmun paleo dag 17

Vaknade och ansiktet/ögonen var INTE svullet. Det är så skönt att inte känna av at det stramar varje gång man blinkar samt att inte se ordentligt + att känna sig supersliten. Tog en promenad på dagen och nu senare skall vi göra kycklingsoppa + benbuljong på en hel kyckling.

Jag fick också tid att röja lite här hemma samt prova byxor. Jag går i flera byxor som jag tyckt varit för små! Så den här kosten gör alltså något bra ändå..

Har förövrigt kört igång balsammetoden nu kanske kan det hjälpa min stackars hårbotten.
Nu ber jag till gudarna att ansiktet skall hålla sig i schack nästa vecka.

INTAG:
Blomkålssoppa
Morotssoppa
Kokt kycklng, avocado + sallad + olja.

MÅR:
Ansikte: OK. ej svullen, bara lite torr.
Hårbotten: Torr och jättejobbig, kliande.
Kropp: Kliande utslag
Energi:OK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar