lördag 8 oktober 2016

Juicefasta dag 5

Dagen då jag går i mål! Det är intressant hur mycket som ändå sitter i huvudet (allt), tidigare har jag varit så inställd på juice så tankarna har gått till att komponera nya blandningar och att tänka på just juice. Nu dag fem var tankarna helt plötsligt på mat och vad jag skulle äta vid upptrappning. Det konstigaste är att jag efter alla rödbetsjuicer är jag sugen på att äta just rödbetssallad, med getost och valnötter. (Vi får se hur det blir med det). Vad jag inte känner mig sugen på alls är kött. Kanske är det kroppen som försöker säga mig något? Ett inlägg om hur jag tänker lägga upp framtida kost kommer, under tiden får ni nedan mina bästa juicekombos:

Rödbeta
Morot
Citron
Ingefära
Äpple

Morot
Citron
Ingefära
Chilli

Gurka
Grönkål
Bladspenat
Lime
Äpple


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar