söndag 9 oktober 2016

Upptrappning dag 3 (7)

Vilken produktiv dag! Vi har städat, tvättat, lagat mat, promenerat och dessutom hunnit ha mina föräldrar över på kaffe. Jag gav mamma resterna i kylen (ägg, mozzarella, mango) som inte ingår i min framtida kost, det känns bra att inte behöva slänga mat.

Jag gjorde kycklingsoppa på hel kyckling som jag planerar att ha med mig till lunch. Till frukost har jag gjort i ordning en rödbetsjuice. Jag undrar om jag står mig på det fram till middagen.

Idag har intaget sett ut som nedan:

Morotsjuice och sellerijuice + 1/2 avokado.
Morot + sötpotatis i ugn + nykokt kyckling + kokosolja
Kycklingsoppa + lite ugnsgrönsaker.

Hur jag mår?
Hårbotten - katastrof
Hud - Dålig, klia och har konstiga prickar som kliar
Energi - På topp
Magen - Fungerar bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar