lördag 8 oktober 2016

Juicefasta dag 4

Dag fyra kände jag mig fortfarande inspirerad och lättad över att jag mår såpass bra, ingen huvudvärk, ingen hunger. Dock började jag bli ganska trött på juicerna, godast (och mest näringsrika!) är dem att dricka direkt ur kannan när man precis gjort dem. När de har stått till sig ur kylen blir de så kalla och när man själv sitter och småfyser är man inte jättesugen på en kall uppfriskande juice.

Min nya rutin är att ta en shot av rene voltaires green clense superboostmix vid lunchtid och en shot av spirulina på kvällen. Spirulina är verkligen svårt att få ner, jag håller för näsan när jag dricker men ser ändå till att ha min juice nära till hands för att skölja bort eftersmaken. Man kan också blanda pulvret i juicerna, men jag är rädd att förstöra juicen totalt och därmed få dricka 5 dl och hålla för näsan.

Vad gäller hud och hårbotten och svullnad så är det bara svullnaden som jag blivit av med. Huden är sådär/ok men hårbotten är helt katastrof. Det är sjukt jobbigt och kliar och flagnar bedrövligt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar