måndag 24 oktober 2016

Autoimmun paleo dag 18

Alltså det här ansiktet!! Vad har jag nu gjort rätt? Det känns som att jag strålar. HELT utan torrhet och inte det minsta svullet. (DVS ett helt vanligt osminkat ansikte..) MEN SÅ SKÖNT.

Det kändes nästan dumt att komma till jobbet toppenfräsch med tanke på att jag var hemma pga mitt -(allergi?)utbrott i fredags. Dagen har varit bra men lång. Kom tidigt och gick sent. Efter jobbet hämtad jag ut mer kokosolja som jag köpt på bodystore. Numera får jag i mig kokosolja varje dag, och det skall ju vara väldigt bra!

Dagens intag:
Kycklingbuljong
Kycklingsallad med gröna blad, morot, 1/2 avocado, olivolja
Gurka + the och kokosolja
1 portion köttsoppa med buljong + 1/2 avocado.

Mående;
Ansikte:BÄSTA PÅ LÄNGE
Kropp: lite eksem, de vanliga plitorna
Energi: På topp!
Mage: ? Händer inget /bra
Hårbotten; Dålig, fortsätter med balsammetoden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar